Εκδήλωση «Ultimate Influencer Event» από την icelolly.com

20 hours ago 3

Η ανάδειξη της πολυποίκιλης τουριστικής εμπειρίας που έχουν την δυνατότητα να βιώσουν οι επισκέπτες των ελληνικών προορισμών, για τους οποίους ιδιαίτερη αγάπη τρέφει το βρετανικό κοινό, σε influencers και ανθρώπους του τουρισμού ήταν ο στόχος της συμμετοχής του ΕΟΤ στην εκδήλωση «Ultimate Influencer Event», που διοργανώθηκε από την αγγλική πλατφόρμα icelolly.com στο Λονδίνο

Η εκδήλωση διαδραματίστηκε στις 11 Ιουνίου και περιλάμβανε παρουσιάσεις και networking sessions, με στόχο την προβολή και προώθηση μοναδικών ταξιδιωτικών βιωμάτων με την βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε μια περίοδο που η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία αλλάζει εξαιτίας των επιρροών της τεχνολογικής εξέλιξης.

Η Ελλάδα στην εκδήλωση

Η εκδήλωση συγκέντρωσε περισσότερους από 80 κορυφαίους Βρετανούς influencers και content creators εξειδικευμένους σε ενότητες όπως η φύση, η γαστρονομία, ο πολιτισμός και η ευζωία, ενώ η Ελλάδα ήταν η μοναδική χώρα που η συμμετοχή της είχε θεσμικό πρόσημο, δηλώνοντας και τη σημασία της τουριστικής βιομηχανίας για τη χώρα.

Η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη, παρουσίασε τη χώρα μας ως αυθεντικό, βιώσιμο και ποιοτικό προορισμό, μέσα από διαύλους επικοινωνίας που συνδέονται άμεσα με το τουριστικό κοινό, όπως είναι οι πλατφόρμες icelolly.com & TravelSupermarket.com.

Επίσης, τρεις από τους συμμετέχοντες influencers κληρώθηκαν να ταξιδέψουν στην Χαλκιδική και την Αμοργό, με προσφορά της αεροπορικής εταιρείας Sky Express, των Domes Resorts στη Χαλκιδική και του ξενοδοχείου Aigialis στην Αμοργό, ενώ δυο συμμετέχοντες κέρδισαν φιλοφρονητικά δώρα του ΕΟΤ με αντιπροσωπευτικά ελληνικά προϊόντα.

Η Ελλάδα και η icelolly.com

Η icelolly.com, με περισσότερους από 1,5 εκατ. επισκέπτες κάθε μήνα και σταθερές συνεργασίες με κορυφαίους tour operators, αποτελεί έναν από τους πλέον ισχυρούς «παίκτες» στην αγορά των ταξιδιωτικών προσφορών. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της μητρικής εταιρείας Ice Travel Group, η Κρήτη και η Ρόδος συγκαταλέγονται στους δέκα κορυφαίους προορισμούς με τις περισσότερες αναζητήσεις στην πλατφόρμα TravelSupermarket.com. Η Κέρκυρα ακολουθεί στην 11η θέση, παρουσιάζοντας αύξηση 14%, ενώ η Χαλκιδική κατέγραψε τη μεγαλύτερη εβδομαδιαία αύξηση μεριδίου, αγγίζοντας το +149%.

Συγχρόνως, καθώς πλησιάζει η κορύφωση της θερινής περιόδου, μία στις δέκα κρατήσεις αφορά δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς, όπως η Ρόδος, η Κως, η Κρήτη, η Ζάκυνθος και η Κέρκυρα.

Αντίστοιχα, στην πλατφόρμα icelolly.com, η Ρόδος σχεδόν διπλασίασε το μερίδιο κρατήσεών της, κατακτώντας την 5η θέση στις αρχές Ιουνίου, ενώ δυναμική είναι και η παρουσία στις κρατήσεις, επίσης, της Ζακύνθου, της Κρήτης, της Κω, της Χαλκιδικής και της Σκιάθου.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-