Οι φοιτητές δημιούργησαν ένα καινοτόμο project, για το efood, με στόχο την καταγραφή της εξέλιξης του επαγγέλματος του διανομέα, τόσο στο επίπεδο των αμοιβών και των παροχών όσο και στο επίπεδο της αντιμετώπισής τους από την κοινή γνώμη. Στο περιορισμοί της μελέτης τους μάλιστα, πραγματοποίησαν συνεντεύξεις σε τυχαίο ένδειξη διανομέων, στους δρόμους της Αθήνας, καθώς και absorption groups με τους διανομείς του efood, αναλύοντας τα στοιχεία της συνεργασίας τους με την πλατφόρμα.
Με κατά πρόσβαση 8 στους 10 διανομείς (78%) να δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη σύμπραξη τους και να θεωρούν ότι οι πλατφόρμες τους αντιμετωπίζουν δίκαια, οι συνεργάτες του efood προσδιορίζουν τα βασικά συμφέροντα από την σύμπραξη αυτή, τις ικανοποιητικές αμοιβές, τη δυνατότητα ευελιξίας, αυτονομίας και ανεξαρτησίας ως προς τον τόπο, χρόνο και τρόπο για την πραγματοποίηση διανομών.
Στον αντίποδα, βασική θορύβηση των διανομέων αποτελεί η οδική ασφάλεια αλλά και η συνολικότερη -συχνά λανθασμένη- εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τους διανομείς, που δεν αναφέρεται στα σημερινά δεδομένα του επαγγέλματος, τόσο σε επίπεδο αμοιβών όσο και συνθηκών απασχόλησης.
Η πρώτη φάση υλοποίησης του task ξεκίνησε τον περασμένο Απρίλιο, με τις διαδικτυακές συναντήσεις εργασίας με την ομάδα του efood, ενώ η εργασία τους ολοκληρώθηκε, πριν από λίγες ημέρες, στην Αθήνα, όπου πραγματοποίησαν έρευνα πεδίου, συνεργάστηκαν με τα στελέχη του efood και παρουσίασαν τα τελικά αποτελέσματά τους.
Σκοπός του προγράμματος, στο οποίο θα συμμετέχει το efood και τα επόμενα χρόνια, είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν εμπειρική γνώση της επιχειρηματικής πραγματικότητας μέσα από τη σύμπραξη με κορυφαίες εταιρείες σε διεθνές επίπεδο. Για τις παγκόσμιες επιχειρήσεις που συμμετέχουν, το πρόγραμμα αποτελεί ταυτόχρονα μια ευκαιρία να αντλήσουν νέες προσεγγίσεις και καινοτόμες προτάσεις από μια ομάδα εξαιρετικά καταρτισμένων νέων ανθρώπων, που αναλύουν τις εξελίξεις της αγοράς.