Πρόκειται για μια νέα, καινοτόμο πλατφόρμα που αξιοποιεί τη δυναμική του gig economy, προσφέροντας στις εταιρείες τη δυνατότητα να προγραμματίζουν και να υλοποιούν εμπορικές ενέργειες (merchandising, πωλήσεις, προωθητικές δράσεις) με απόλυτη ευελιξία και γεωγραφική κάλυψη.
Μέσα σε λίγους μόλις μήνες από την είσοδό της στην αγορά, η Fieldoo έχει αναπτύξει ένα δίκτυο περισσότερων από 1.700 συνεργατών, οι οποίοι καλύπτουν σήμερα το σύνολο των αστικών περιοχών της χώρας και το μεγαλύτερο μέρος της νησιωτικής Ελλάδας. Με ένα υβριδικό μοντέλο εκπαίδευσης και αξιολόγησης, και με έμφαση στην ποιότητα και την αποτελεσματικότητα, η πλατφόρμα δίνει νέα εργαλεία στις επιχειρήσεις και περισσότερες ευκαιρίες στους εργαζόμενους — διαμορφώνοντας, ήδη, έναν νέο τρόπο λειτουργίας σε κλάδους όπως το Μarketing και οι πωλήσεις.
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του Σπύρου Τσιλιγιάννη, Managing Director της Fieldoo, στο CNN Greece:
Ποιος είναι ο στόχος της Fieldoo και ποιο ήταν το βασικό κενό στην τσαρσί που θέλατε να καλύψετε όταν ξεκινήσατε αυτή την πλατφόρμα;
Το χάσμα μεταξύ της ζήτησης για ατομικό και της ανάγκης των ελληνικών νοικοκυριών για επιπλέον εισόδημα δημιουργεί μια τεράστια ευκαιρία. Την εξηκοντάλεπτο που το 75% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων δυσκολεύονται να βρουν ανθρώπινο δυναμικό, πάνω από το 50% των ελληνικών νοικοκυριών αναζητά επιπλέον απασχόληση. Παράλληλα, η γεωγραφική πολυπλοκότητα της Ελλάδας καθιστά την πανελλαδική κάλυψη μέσω φυσικού δικτύου ιδιαίτερα απαιτητική. Εδώ έρχεται η Fieldoo: Με ένα ευέλικτο, αποκεντρωμένο δίκτυο εκπαιδευμένων συνεργατών, προσφέρει άμεση κάλυψη σε κάθε σημείο της χώρας -από την ηπειρωτική Ελλάδα ως το πιο απομακρυσμένο νησί. Χωρίς κόστη μεταφοράς, χωρίς χητεία διαμονής. Μόνο λύσεις, εκεί που τις χρειάζεται ο πελάτης.
Έχετε λίγους μήνες παρουσίας στην αγορά. Ποια θα λέγατε ότι είναι η πιο μεγάλη σας επιτυχία ως τώρα;
Η μεγαλύτερη επιτυχία της Fieldoo είναι ότι μέσα σε αυτούς τους λίγους μόλις μήνες καταφέραμε να αναπτύξουμε ένα πλήρως εκπαιδευμένο δίκτυο συνεργατών σε ολόκληρη την Ελλάδα. Σήμερα καλύπτουμε το 100% των πόλεων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων και το 87% των νησιών. Αυτό μας επιτρέπει να υλοποιούμε στοχευμένα προγράμματα επισκέψεων ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες τουριστικές περιοχές της χώρας για λογαριασμό μεγάλων πολυεθνικών. Παράλληλα, δώσαμε τη δυνατότητα σε εταιρείες που ως τώρα δεν είχαν φυσική παρουσία στα σημεία πώλησης των προϊόντων τους, να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν προγράμματα επισκέψεων με πλήρη έλεγχο της αγοράς οδηγώντας σε αύξηση παραγγελιών και ενίσχυση των πωλήσεων.
Πέρα από τις πιο εμπορικές υπηρεσίες, όπως merchandising ή τιμοληψία, προσφέρετε, μεταξύ άλλων, και δοκιμή προϊόντων, Mystery Shopping ή ακόμα και παρακολούθηση υπαίθριας διαφήμισης. Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, ποια θα λέγατε ότι είναι αυτή που έχει μεγαλύτερη ζήτηση;
Παρότι προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, αυτό δεν σημαίνει πως κάθε Fieldooer μπορεί να αναλάβει τα πάντα. Οι δυνατότητες κάθε συνεργάτη εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την επαγγελματική του εμπειρία και την εκπαίδευσή του. Η υπηρεσία με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην τσαρσί είναι εκείνη του merchandising και των πωλήσεων, μια χητεία που ενισχύεται ιδιαίτερα από τη γεωγραφική ιδιαιτερότητα της Ελλάδας η οποία καθιστά δύσκολη την παρουσία εταιρικών πωλητών σε κάθε σημείο πώλησης. Το δίκτυό μας επιτρέπει στις επιχειρήσεις να καλύπτουν κρίσιμα σημεία πώλησης, τη στιγμή και στο μέρος που χρειάζεται, με απόλυτο έλεγχο και ευελιξία.
Έχετε ένα δίκτυο με περισσότερους από 1.700 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα. Πώς εκπαιδεύονται τόσοι Fieldooers και ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε από τους ίδιους για τον τρόπο που συνεργάζονται με την πλατφόρμα;
Η Fieldoo προσφέρει 2 μορφές εκπαίδευσης για τους συνεργάτες της: α) δια ζώσης εκπαίδευση στην τσαρσί από περιφερειακούς διευθυντές και β) ψηφιακή εκπαίδευση μέσω της εφαρμογής. Οι συνεργάτες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν online μαθήματα, να συμμετέχουν σε εξετάσεις και να αναλαμβάνουν συγκεκριμένα mini-jobs μόνο εφόσον τα ολοκληρώσουν επιτυχώς. Το feedback που λαμβάνουμε από τους fieldooers είναι ιδιαίτερα θετικό τόσο για την ευελιξία και το εισόδημα που προσφέρει η πλατφόρμα όσο και για την ποιότητα της εκπαίδευσης, την υποστήριξη και τη συνολική εμπειρία χρήσης.
Η δυνατότητα να απευθυνθεί κάποιος στη Fieldoo, μόνο για όσο και όποτε τη χρειάζεται, δίνει στις επιχειρήσεις μια ελευθερία. Βλέπετε να δημιουργείται ένας νέος τρόπος λειτουργίας κλάδων όπως το marketing και οι πωλήσεις;
Το μοντέλο που προτείνει η Fieldoo δεν είναι μόνο καινοτόμο, αλλά η φυσική ανάπτυξη της αγοράς. Προσφέρει τεράστια ευελιξία στις επιχειρήσεις, οι οποίες πλέον μπορούν να προσαρμόζουν τις ενέργειές τους στην τσαρσί δυναμικά βάσει της ζήτησης, των πωλήσεων και της εποχικότητας. Το gig system έχει ήδη εδραιωθεί σε κλάδους όπως οι μεταφορές και οι βραχυχρόνιες μισθώσεις (Wolt, Efood, Uber, Airbnb) και είναι θέμα χρόνου να επεκταθεί και σε άλλους τομείς. Η νέα γενιά προτιμά ευέλικτα μοντέλα απασχόλησης, καθώς τους δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγουν πότε, πού, για πόσο και με ποια μισθαποδοσία θα εργαστούν. Ο πλανήτης της εργασίας αλλάζει ραγδαία και η Fieldoo είναι ήδη μπροστά, προσφέροντας ένα περιορισμοί που συνδυάζει ευελιξία, ποιότητα και αποδοτικότητα.