Το όχημα που αποτέλεσε τη βάση για την αναβίωση ήταν μια αμερικανική 450SL του 1979, εγκαταλελειμμένη για χρόνια σε ένα στούντιο της Warner Brothers στο Burbank της Καλιφόρνια.

Η Pogea πάντως δεν αρκέστηκε σε μια απλή αναπαλαίωση. Αντιθέτως, αποσυναρμολόγησε πλήρως το αμάξωμα, το απογύμνωσε με χημικά και το προστάτευσε με αντισκωριακή επικάλυψη. Από εκεί και πέρα και για την επανόρθωση των ομάδα του αμαξώματος, χρησιμοποίησε προηγμένη τεχνολογία: 3D σάρωση για την ψηφιακή τους αποτύπωση και επεξεργασία CNC για την εκ νέου κατασκευή τους.

Κάτω από το καπό, η αρχική μονάδα αντικαταστάθηκε από έναν V8 της AMG, προερχόμενο από την C55 (W203), με απόδοση 400 ίππων. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο, τους άξονες αλλά και το δίκτυο CAN-Bus της C55, εξασφαλίζοντας όχι μόνο σαφώς περισσότερους ίππους σε σχέση με τους 225 του αρχικού μοτέρ, αλλά και σαφώς μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Το σύνολο συμπληρώνεται από κορυφαίες αναρτήσεις KW Variant 3, φρένα Brembo –επίσης από την C55 AMG– και ένα εντυπωσιακό σετ σφυρήλατων ζαντών 19 ιντσών. Το αποτέλεσμα δεν είναι μια ρετρό ρέπλικα, αλλά μια σύγχρονη μετενσάρκωση της R107, με οδηγικά χαρακτηριστικά που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από μοντέρνα αθλήματα μοντέλα.

Στο εσωτερικό, η Pogea κράτησε τον γνήσιο χαρακτήρα, αλλά με αναβαθμίσεις. Τα καθίσματα είναι Recaro Ergomed, ντυμένα με δέρμα υψηλής ποιότητας, το τιμόνι προέρχεται από κάποια AMG, ενώ το σύστημα κλιματισμού μπορεί να ελεγχθεί και μέσω εφαρμογής στο κινητό. Το ταμπλό θυμίζει έντονα το αρχικό, παρότι έχει εξοπλιστεί με σύγχρονα ψηφιακά όργανα.

Το Project 107 δεν είναι μόνο μια ρετρό φαντασίωση. Είναι μια τεχνικά και αισθητικά ολοκληρωμένη συμβουλή που αναδεικνύει πώς η παράδοση και η τεχνολογία μπορούν να συνυπάρξουν, όταν υπάρχει γνώση, καλαισθησία και κυρίως, φιλοδοξία.