Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα AMG.EA, προαναγγέλλοντας τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης για την AMG.
.jpg?t=FnpTDsurUyD24E0K4nIkvg)
Με ισχύ που ξεπερνά τους 1.360 ίππους και τρεις εξαιρετικά προηγμένους ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής (axial flux) –δύο στον πίσω άξονα και έναν στον εμπρός– το GT XX έχει τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+ και τελική τάχος που ξεπερνά τα 360 χλμ./ώρα.
Οι κινητήρες αξονικής ροής προσφέρουν μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος, καλύτερη ψύξη και μικρότερο βάρος σε σχέση με τα παραδοσιακά ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ ο εμπρός κινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται επιπλέον πρόσφυση.
.jpg?t=ZXgAkB9H3fXGulhG2pS-lA)
Η μπαταρία υψηλής απόδοσης, εξελιγμένη από την ίδια την AMG, ενσωματώνει κυλινδρικά στοιχεία με απευθείας ψύξη μέσω λαδιού, έχει τεχνολογία 800 Volt, εξασφαλίζει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας και υποστηρίζει υπερταχεία φόρτιση 850 kW –μια τιμή-ορόσημο για τα νυν δεδομένα καθώς η μεστός φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε μόλις 5 λεπτά.
.jpg?t=LAy7Qp1rFnPaAhuCo-mD1g)
Το αμάξωμα του GT XX, με μήκος 5,20 μέτρα, συνδυάζει αλουμίνιο, χάλυβα και ανθρακονήματα, ενώ έχει αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,198. Στην επίτευξη αυτής της τιμής συμβάλλουν η ενεργή μάσκα AIRPANEL, το πλήρως καλυμμένο δάπεδο, οι ζάντες Aero Wheels με τα κινούμενα πτερύγια και ο ιδιαίτερα εξελιγμένος πίσω διαχύτης από ανθρακόνημα.
.jpg?t=pO2FxT3bUm-vYUfH-lu4TA)
Ο σχεδιασμός ακολουθεί πιστά το DNA της AMG, με επιθετικό εμπρός μέρος, τονισμένους θόλους, χαμηλό προφίλ και στοιχεία όπως η μάσκα Panamericana και τα powerfulness domes στο καπό. Παράλληλα, υπάρχουν σαφείς σχεδιαστικές αναφορές στο ιστορικό πρωτότυπο C111.
.jpg?t=aAsIAunrApvWbA_ViACUYQ)
Στο εσωτερικό, η πρόσβαση είναι ξεκάθαρα αγωνιστική. Ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα, με ζώνες 6 σημείων και δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω 3D εκτύπωσης, καθώς και το οδηγοκεντρικό ταμπλό με 2 μεγάλες οθόνες 26 και 14 ιντσών.
.jpg?t=b3BNf4t2-JmwotsBcOpXkg)
Το σύστημα MBUX διαθέτει ειδικές λειτουργίες διαχείρισης για τα ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ η αισθητική παραμένει λιτή και τεχνολογικά ωμή, με εκτεθειμένα καλώδια υψηλής τάσης και επενδύσεις από LABFIBER, ένα νέο υλικό από ανακυκλωμένα αγωνιστικά ελαστικά.
.jpg?t=A31PDWrP3AZtgaIeK0QAoA)
Μια από τις πιο εντυπωσιακές λεπτομέρειες είναι το MBUX Fluid Light Panel στο πίσω μέρος, με περισσότερα από 700 LEDs, το οποίο προβάλει δυναμικά εφέ, λογότυπα αλλά και πληροφορίες για την κατάσταση φόρτισης. Τέλος, τα ηχεία προειδοποίησης για πεζούς είναι ενσωματωμένα στους προβολείς, συνδυάζοντας καινοπραγία με design.
Με το GT XX Concept, η Mercedes-AMG δείχνει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι το τέλος των επιδόσεων, αλλά η έναρξη μιας νέας εποχής – ακόμα πιο ακραίας, προηγμένης και σχεδιασμένης χωρίς περιορισμούς.
.jpg?t=DmSPp3NgHE_Q4LGd4Td1lw)