Πότε θα είναι έτοιμη η «Γραμμή 4» του μετρό - Ο Μετροπόντικας κινείται με κατεύθυνση την Κυψέλη

9 hours ago 1

Πρόκειται για τη «Νίκη», ο 2ος μετροπόντικας της ΑΒΑΞ που κατασκευάζει τη Γραμμή 4 του μετρό και θα ενώσει υπογείως το Γαλάτσι με τον Ευαγγελισμό, σημείο όπου στο τέλος του 2026 θα συναντηθούν οι 2 τελευταίας τεχνολογίας Μετροπόντικες της ΑΒΑΞ, έχοντας ολοκληρώσει την κατασκευή της σήραγγας 12,8 χλμ. της Γραμμής 4 «Αλσος Βεϊκου – Γουδή» του Μετρό της Αθήνας.

Το επιβλητικό Φρέαρ Βεϊκου «αποκαλύφθηκε» για πρώτη κίνηση την Πέμπτη 19/6 στους δημοσιογράφους που ξεναγήθηκαν σε βάθος 35 μέτρων και το CNN Greece ήταν εκεί.

Το Φρέαρ Βεϊκου σε αριθμούς:

  • 120 εργαζόμενοι - τρεις βάρδιες
  • Μηδενικά σοβαρά ατυχήματα
  • 110 μέτρα το μήκος του TBM – Βάρος 1.500 τόνους
  • 10 με 15 μέτρα σήραγγας κατασκευάζονται καθημερινά (αναλόγως με τις ιδιαιτερότητες του υπεδάφους)
  • βάθος εκσκαφής 32 – 35 μέτρα
  • απομάκρυνση 1.500 – 2.000 κυβικών μέτρων χώματος καθημερινά

Με συνολικό μήκος 12,8 χιλιόμετρα και 15 σύγχρονους σταθμούς, η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, που κατασκευάζεται από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ – GHELLA – ALSTOM, θα συνδέσει περιοχές της Αθήνας, όπως την Κυψέλη, τα Εξάρχεια και το Κολωνάκι, διευκολύνοντας αποφασιστικά τις μετακινήσεις. Ενδεικτικά, ο χρόνος μετακίνησης από το «Άλσος Βεΐκου» στα «Δικαστήρια» της Ευελπίδων θα είναι μόλις 5 λεπτά και ως την «Πανεπιστημιούπολη» του Ζωγράφου σε 14 λεπτά της ώρας.

H ολοκλήρωση της κατασκευής της σήραγγας της Γραμμής 4 αναμένεται εντός του 2026, αν και άγνωστο παραμένει ακόμα πότε θα ανοίξουν οι σταθμοί της Γραμμής 4.

Αξίζει να σημειωθεί πως σε αυτή τη φάση τρεις είναι οι σταθμοί που αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις.

Πρόκειται για τον σταθμό στην Πανεπιστημιούπολη, όπου υπάρχει σε ανάπτυξη αρχαιολογική έρευνα. Τον σταθμό στο Γουδή, όπου πρέπει να διευθετηθεί το ζήτημα με τον αγωγό της ΕΥΔΑΠ που εντοπίστηκε και τέλος ο σταθμός στον Ευαγγελισμό, μετά τις πρόσφατες αντιδράσεις για τις εγκαταστάσεις στο πάρκο Ριζάρη.

Τέλος, σύμφωνα με τους ανθρώπους της ΑΒΑΞ, λήξαν θεωρείται το θέμα με τον σταθμό των Εξαρχείων, με την εταιρεία να διατηρεί το 80% του χώρου της πλατείας, αν και τα νέα δεδομένα έχουν δημιουργήσει την χητεία νέας μελέτης.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-